Friday, August 21, 2009

Evelin Carla - album foto

Azi mi s-a cam facut dor de fetele mele, asa ca mi-am facut de lucru uitandu-ma prin poze. Si daca tot am ajuns sa rasfoiesc pozele inca de cand Evelin era mica (avea 1 saptamana :woot:), am decis sa le si selectez si sa le impart in 3 mari categorii: pozele de la botez, de la aniversarea de 1 an si un album general cu tot felul de poze de pana acum.

Momentan am aproximativ 500 de poze selectate, insa mai sunt cateva foldere prin care trebuie sa trec; daca stiti vrea promotie buna la tiparirea de fotografii in format digital, lemme know.

Cateva din pozele cele mai reusite (in ordine cronologica):
Pe cantar in a doua zi acasa. 3.16 kg, ramane?

Oh noes?!



Este incredibil cat de repede si de frumos pot sa creasca copiii mici.

No comments:

Post a Comment